راه هاى آرام کردن مشترى ناراضى
مواجه شدن و برخورد با يك مشترى ناراضى و عصبانى، كابوسى است كه تمامى صاحبان كسب و كارها آن را تجربه مى كنند. زمانى كه اشتباه يا مشكلى در ارايه ى خدمات يا محصولى رخ دهد، مشتريان شكايت هاى خود را آغاز مى كنند. سپس خشم آن ها اوج گرفته و تبديل به فرياد مى شود.
اگرچه لازم است كه تمامى افرادى كه در كسب و كارهاى كوچك هستند، به اين گونه خشم و نارضايتى از سوى مشتريان خود پايان داده و به آنها براى برطرف كردن مشكلات موجود اطمينان خاطر دهند، اما يافتن نقطه ى پايان اين گونه نارضايتى ها كار ساده اى نيست.
در ادامه به بيان هفت روش و گفتار گوناگون براى پاسخ گويى به ناخوشايندترين موقعيت ها مى پردازيم:
نام کاربری :
رمز عبور :
درباره : مديريت فروش ,
برچسب ها : راه هاي آرام كردن مشتري ناراضي , اصول جلب رضايت مشتري , مشتري ناراضي ,
بازدید : 1558
تاریخ : 26 / 03 / 1392 زمان : 6:33 |
نویسنده : صادق مختاری | لينك ثابت