راه هاي آرام كردن مشتري ناراضي

راه هاى آرام کردن مشترى ناراضى

 

مواجه شدن و برخورد با يك مشترى ناراضى و عصبانى، كابوسى است كه تمامى صاحبان كسب و كارها آن را تجربه مى كنند. زمانى كه اشتباه يا مشكلى در ارايه ى خدمات يا محصولى رخ دهد، مشتريان شكايت هاى خود را آغاز مى كنند. سپس خشم آن ها اوج گرفته و تبديل به فرياد مى شود.

 

اگرچه لازم است كه تمامى افرادى كه در كسب و كارهاى كوچك هستند، به اين گونه خشم و نارضايتى از سوى مشتريان خود پايان داده و به آنها براى برطرف كردن مشكلات موجود اطمينان خاطر دهند، اما يافتن نقطه ى پايان اين گونه نارضايتى ها كار ساده اى نيست.

 

در ادامه به بيان هفت روش و گفتار گوناگون براى پاسخ گويى به ناخوشايندترين موقعيت ها مى پردازيم:

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !



درباره : مديريت فروش ,
برچسب ها : راه هاي آرام كردن مشتري ناراضي , اصول جلب رضايت مشتري , مشتري ناراضي ,
بازدید : 1557
تاریخ : 26 / 03 / 1392 زمان : 6:33 | نویسنده : صادق مختاری | لينك ثابت
مطالب مربوط
ارسال نظر

نام شما *
ایمیل * (برای عموم نمایش داده نخواهد شد)
سایت شما


:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S

نظر خصوصی
کد امنیتی :


لینک دوستان

تمامی حقوق مطالب، تصاویر و طرح قالب برای خدمات ویژه شبکه ها و رسانه های اجتماعی - مشاوره | تبلیغات | برندسازی محفوظ است، نقل و استفاده از آنها در سایت ها و نشریات تنها با ذکر منبع مجاز میباشد.
Powered By rozblog and Hosted By Rozblog.com