close
تبلیغات در اینترنت
راه هاي آرام كردن مشتري ناراضي

آموزش و مشاوره بازاريابى|فروش موفق|کسب درآمد

راه هاى آرام کردن مشترى ناراضى   مواجه شدن و برخورد با يك مشترى ناراضى و عصبانى، كابوسى است كه تمامى صاحبان كسب و كارها آن را تجربه مى كنند. زمانى كه اشتباه يا مشكلى در ارايه ى خدمات يا محصولى رخ دهد، مشتريان شكايت هاى خود را آغاز مى كنند. سپس خشم آن ها اوج گرفته و تبديل به فرياد مى شود.   اگرچه لازم است كه تمامى افرادى كه در كسب و كارهاى كوچك هستند، به اين گونه خشم و نارضايتى از سوى مشتريان خود پايان داده و به آنها براى برطرف كردن مشكلات موجود اطمينان خاطر دهند، اما يافتن نقطه ى پايان…

banner
در مورد سايت




جستجوگر پیشرفته



راه هاى آرام کردن مشترى ناراضى

 

مواجه شدن و برخورد با يك مشترى ناراضى و عصبانى، كابوسى است كه تمامى صاحبان كسب و كارها آن را تجربه مى كنند. زمانى كه اشتباه يا مشكلى در ارايه ى خدمات يا محصولى رخ دهد، مشتريان شكايت هاى خود را آغاز مى كنند. سپس خشم آن ها اوج گرفته و تبديل به فرياد مى شود.

 

اگرچه لازم است كه تمامى افرادى كه در كسب و كارهاى كوچك هستند، به اين گونه خشم و نارضايتى از سوى مشتريان خود پايان داده و به آنها براى برطرف كردن مشكلات موجود اطمينان خاطر دهند، اما يافتن نقطه ى پايان اين گونه نارضايتى ها كار ساده اى نيست.

 

در ادامه به بيان هفت روش و گفتار گوناگون براى پاسخ گويى به ناخوشايندترين موقعيت ها مى پردازيم:



براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : *

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
نام کاربری :
رمز عبور :



:: امتیاز: نتیجه : 1 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 1075
:: ارسال شده در: مديريت فروش ,
:: مطالب مرتبط: هرگز با مشتری بحث نکنید , راه هاي افزايش فروش , چهار روش افزايش فروش , 40 قانون فروش موفق ,
:: برچسب‌ها: راه هاي آرام كردن مشتري ناراضي , اصول جلب رضايت مشتري , مشتري ناراضي ,
نویسنده
نویسنده : mrbazaryab
تاریخ : [یکشنبه 26 خرداد 1392 ] [ 6:33]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
آخرین مطالب ارسالی
هرگز با مشتری بحث نکنید تاریخ : پنجشنبه 13 مهر 1396
روشهاي كسب در آمد از اينترنت تاریخ : سه شنبه 19 فروردین 1393
تفاوت افکار ثروتمندان و آدم های معمولی تاریخ : سه شنبه 19 فروردین 1393
هفت اصل موفقیت تاریخ : سه شنبه 19 فروردین 1393
5 راز موفقيت ، در همكاري در فروش و كسب درآمد تاریخ : چهارشنبه 27 شهریور 1392
ترفندهاي نوشتن تبليغ براي بازاريابي ايميلي تاریخ : چهارشنبه 27 شهریور 1392
ملزومات يك كسب و كار اينترنتي موفق و پر درآمد تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1392
14 قانون براي موفقيت تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1392
راه هاي آرام كردن مشتري ناراضي تاریخ : یکشنبه 26 خرداد 1392
راه هاي افزايش فروش تاریخ : یکشنبه 26 خرداد 1392
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
ارتباط با مدیر
user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 27
کل نظرات کل نظرات : 24
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 28

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 50
باردید دیروز باردید دیروز : 54
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 301
بازدید ماه بازدید ماه : 375
بازدید سال بازدید سال : 20,904
بازدید کلی بازدید کلی : 173,547

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.207.238.169
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir

تماس با ما
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید