راه هاي افزايش فروش

راه های افزایش فروش 

 

افزايش بازديد کننده و هدايت ترافيک به سمت سايت، عامل اصلى افزايش فروش بوده که اين امر ميتواند به وسيله ابزارهاى زيادى که براى توسعه وب سايت وجود دارند مديريت شود. ولى بعد از ورود بازديد کننده، وب سايت شما، تنها ابزار براى ترغیب بازديدکننده به خريد کالاى شماست. به عبارت ديگر، وب سايت شما تنها مجرى فروش (فروشنده) در وب مى باشد و بايد وظيفه يک فروشنده با تجربه و چرب زبان را ايفا نمايد….

راه های افزایش فروش 

 

افزايش بازديد کننده و هدايت ترافيک به سمت سايت، عامل اصلى افزايش فروش بوده که اين امر ميتواند به وسيله ابزارهاى زيادى که براى توسعه وب سايت وجود دارند مديريت شود. ولى بعد از ورود بازديد کننده، وب سايت شما، تنها ابزار براى ترغیب بازديدکننده به خريد کالاى شماست. به عبارت ديگر، وب سايت شما تنها مجرى فروش (فروشنده) در وب مى باشد و بايد وظيفه يک فروشنده با تجربه و چرب زبان را ايفا نمايد….

 

چگونه مى توان يک بازديدکننده از وب سايت را به خريدار واقعى تبديل کرد؟ در این رابطه موارد زير مى تواند کمک شايانى به توسعه وب سايت شما و افزايش ميزان فروش شما نمايد.

 

 1)توضيح جامع و کامل از محصول ارائه شده:

   در توضيحات هر محصول ويژگيها و فوايد اصلى آن را با استفاده از جملات جالب و تصاوير با کيفيت برجسته تر کنيد. کاربران بايد از کيفيت محصولات شما مطمئن شوند و اين وظيفه بر عهده شماست. از سبد خريدى انتخاب کنيد که امکان شرح کامل محصول را در اختيار شما بگذارد. از توضيحات کوتاه براى نوشتن يک پيام تبليغاتى جالب و يک تعريف مناسب براى شرح دقيق ويژگيهاى محصول و فوايد خريد آن استفاده کنيد.

 

 2) پيشنهاد محصولات مشابه:

   در هنگام نمايش يک محصول خاص ، محصولات مشابه آن را نيز به کاربر معرفى کنيد . همچنين ميتوانيد در سبد خريد فروشگاه ، محصولات برگزيده يا پر فروش خود را معرفى و به کاربر پيشنهاد نماييد.

 

 3) آسان کردن مراحل خريد:

   زمان ثبت مشخصات و پر کردن فرمها و فرآيند خريد محصولات در فروشگاه را به حداقل برسانيد و به بازديد کنندگان اين امکان را بدهيد که وقت گرانبهاى خود را بيشتر براى آگاهى از محصولاتتان بگذارند تا برای پرکردن فرم هاى ثبت سفارش.

 

 4) دسته بندى و تفکيک مشتريان:

   خريدارانى که براى بار دوم به سراغ شما مى آيند سرمايه هاى گرانبهاى شما هستند. اين حسن انتخاب و وفادارى آنها را با اعطاء هديه و تخفيفات ويژه به آنها پاسخ دهيد. مشتريان دائم خود را به نوشتن نظراتشان در مورد کالا و کيفيت خريد از فروشگاهتان تشويق کنيد و از اين نظرات براى بهبود عملکرد خود استفاده نماييد.

 کارشناسان زيادى با سالها تجربه در زمينه تجارت الکترونيک تمام اين اصول را براى افزايش فروش و بهره ورى بيشتر فروشگاههاى خود انجام داده اند و اين اطمينان را به شما مى دهيم که با رعايت اين اصول فروشى باور نکردنى را تجربه خواهيد نمود.


صادق مختاری

mrbazaryab@gmail.com



درباره : مديريت فروش ,
برچسب ها : روش هاي افزايش فروش , افزايش فروش , افزايش ميزان فروش ,
بازدید : 1705
تاریخ : 26 / 03 / 1392 زمان : 6:2 | نویسنده : صادق مختاری | لينك ثابت
مطالب مربوط
ارسال نظر

نام شما *
ایمیل * (برای عموم نمایش داده نخواهد شد)
سایت شما


:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S

نظر خصوصی
کد امنیتی :


لینک دوستان

تمامی حقوق مطالب، تصاویر و طرح قالب برای خدمات ویژه شبکه ها و رسانه های اجتماعی - مشاوره | تبلیغات | برندسازی محفوظ است، نقل و استفاده از آنها در سایت ها و نشریات تنها با ذکر منبع مجاز میباشد.
Powered By rozblog and Hosted By Rozblog.com