7مرحله مهم قبل از نوشتن آگهي تبليغاتي

7مرحله مهم قبل از نوشتن تبلیغ

 

همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین عوامل فروش محصول در اینترنت متن تبلیغاتی آن است. در صورتی که متن شما کاربر را ترغیب به خرید نکند فروش خوبی نخواهید داشت. متأسفانه بسیاری از فروشگاه های اینترنتی به جای این که منفعت مشتری از خرید محصول را بیان کنند به معرفی امکانات محصول خودشان می‌پردازند. بسیاری از فروشندگان می‌گویند محصول ما فوق‌العاده هست و فکر می‌کردیم که در اینترنت فروش خوبی خواهد داشت، تبلیغات زیادی هم انجام دادیم ولی فروش خوبی نداریم. با مطالعه متن صفحه فروش آن‌ها می‌بینيم که فقط به امکانات محصول خودشان پرداخته‌اند. در صورتی که این امکانات برای مشتری اهمیت زیادی ندارد. مشتری می‌خواهد بداند که خرید محصول چه منفعتی برای او دارد.در ادامه با انجام این 7 مرحله به يك تبلیغ نويس حرفه ای تبدیل خواهید شد.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !



درباره : بازاريابى ,
برچسب ها : تبليغ نويسي , مراحل تبليغ نويسي , افزايش فروش , تبليغات هدفمند ,
بازدید : 1479
تاریخ : 04 / 03 / 1392 زمان : 1:16 | نویسنده : صادق مختاری | لينك ثابت
مطالب مربوط
ارسال نظر

نام شما *
ایمیل * (برای عموم نمایش داده نخواهد شد)
سایت شما


:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S

نظر خصوصی
کد امنیتی :


لینک دوستان

تمامی حقوق مطالب، تصاویر و طرح قالب برای خدمات ویژه شبکه ها و رسانه های اجتماعی - مشاوره | تبلیغات | برندسازی محفوظ است، نقل و استفاده از آنها در سایت ها و نشریات تنها با ذکر منبع مجاز میباشد.
Powered By rozblog and Hosted By Rozblog.com