نكات مهم در بازاريابي ايميلي

نکات مهم در بازاریابی ايميلى

 

بازاریابی با ایمیل یکی از روش‌های روز تبلیغاتی دنیا برای کسب و کار های کوچک و بزرگ است. برای موفقیت وب سایت شما در اینترنت، ابتدا باید یک استراتژی مناسب برای کسب و کار اینترنتی خودتان طراحی کنید. ایمیل یکی از ابزار های روز دنیا برای رشد و معرفی سریع کسب و کار به مخاطبین است. یکی از گام‌های مهم اولیه برای موفقیت در بازاریابی با ایمیل این است که از کاربران هدف خود، یک لیست قدرتمند ایجاد کنید. شما می‌توانید از منابع و روش‌های  مختلف این کار را انجام دهید، برای شروع کار، وب‌سایت اولین اولویت است….



درباره : بازاريابى ,
برچسب ها : اصول بازاريابي با ايميل , ارسال ايميل تبليغاتي , موفقيت در بازاريابي با ايميل , روش ارسال ايميل تبليغاتي , چگونه ايميل تبليغاتي ارسال كنيم ,
بازدید : 1555
تاریخ : 12 / 01 / 1392 زمان : 6:3 | نویسنده : صادق مختاری | لينك ثابت

6 قانون براي رسيدن به موفقيت

6 قانون براى رسيدن به موفقيت

دنیای امروز ما در عین سادگی ظاهری، پیچیده تر از آن است که بتوان به راحتی با آن برخورد کرد. کسب و کارهای این روزها پیچیده شده اند، کار کردن آسیب های بیشتری نسبت به گذشته به انسان می زند و داده های ما هر روز و حتی هر لحظه در حال گسترش و جزئی تر شدن هستند.

همه اینها وجود دارند، اما مسئله مهم این است که ما بودن آنها را به سادگی می پذیریم و آنها را پای قضا و قدر می گذاریم، بدون اینکه تلاشی برای بهبود اوضاع از خود نشان دهیم، حال آنکه می شود با کمی کوشش شرایط را برای موفقیت آماده تر از گذشته کرد.

شش قانون پیش رو از کتاب "قوانین تفریق" اثر متیو مای می توانند شما را برای تلاش بیشتر و یافتن مسیری آسان تر به سمت آنچه می خواهید بدان برسید، یاری کنند...



درباره : موفقيت و کسب درآمد ,
برچسب ها : نزديكترين راه براي رسيدن به موفقيت , آسانترين روش موفقيت در زندگي , موفقيت , علمي ترين روشهاي رسيدن به قله موفقيت ,
بازدید : 1455
تاریخ : 10 / 01 / 1392 زمان : 13:31 | نویسنده : صادق مختاری | لينك ثابت

نكات مهم در بازاريابي ايميلي(بخش اول)

نکات مهم در بازاریابی ایمیلى(بخش اول)

 

برای این که بتوانید بهترین بهروری را از بازاریابی ایمیلی خودتان داشته باشید باید یک سری نکات مهم را رعایت کنید. در اين مقاله به چند نکته مهم بازاریابی ایمیلی می پردازیم که با رعایت این نکات می توانید بهترین بازدهی را از سیستم بازاریابی ایمیلی خودتان داشته باشید....



درباره : بازاريابى ,
برچسب ها : اصول بازاريابي ايميلي , آموزش بازاريابي با ارسال ايميل , ترفندهاي بازاريابي ايميلي ,
بازدید : 1585
تاریخ : 10 / 01 / 1392 زمان : 13:23 | نویسنده : صادق مختاری | لينك ثابت

روشهاي بازاريابي الكترونيكي

روشهای بازاریابی الکترونیکی

 

بازاریابی زنجیره ای

یکی از روشهای قدرتمند بازاریابی الکترونیکی، می باشد. این روش بازاریابی با ایجاد لینکهای متعدد از صدها وب سایت به وب سایت شما در حقیقت به شما این امکان را می دهد که مردم را از نقاط مختلف دنیای مجازی بر اساس نیازهایشان و خدماتی که شما بر روی وب سایت خود ارائه می نمایید، به وب سایت خود راهنمایی کنيد.....



درباره : بازاريابى ,
برچسب ها : روشهاي بازاريابي الكترونيكي , بازاريابي زنجيره اي , بازاريابي با email , موفقيت در بازاريابي , بازاريابي ويروسي ,
بازدید : 2232
تاریخ : 10 / 01 / 1392 زمان : 13:21 | نویسنده : صادق مختاری | لينك ثابت

بازاريابی اينترنتی

بازاريابى اينترنتى

 

بازاریابی در دنیای امروز توسط اینترنت و شبکه های اجتماعی نصبت به سال های قبل بسیار متحول شده است. ما امروز در بهترین تمدن بشری در زمینه ارتباطات هستیم. امروزه با استفاده از اینترنت می توانید پیام خود را به تمام دنیا ارسال کنید و آن ها را از خدمات خود با خبر سازید.

اگر شما هم محصولات و خدمات خود را از طريق سايت اينترنتى خود به ديگران معرفى ميكنيد ، روشهاى بازاريابى اينترنتى رايگان زير به شما كمك ميكند كه آمار بازديد سايت و در مقابل فروش محصولات خود را افزايش دهيد….



درباره : بازاريابى ,
برچسب ها : روشهاي بازاريابي اينترنتي , بازاريابي رايگان , شناخت بازار فروش در اينترنت ,
بازدید : 2022
تاریخ : 10 / 01 / 1392 زمان : 13:19 | نویسنده : صادق مختاری | لينك ثابت

بازاريابی از طريق ارسال ايميل

بازاریابی از طریق ارسال ایمیل

بازاريابى از طريق ارسال ايميل، روش موثرى است كه اگر به شكل مناسبى انجام شود، می تواند به توسعه يک كسب و كار و فروش بيشتر كمک كند.

امروزه اين ايميل‌ها كه در واقع پيام‌هاى فروش هستند به خوبى توانسته‌اند جايگاه خودشان را در دنياى بازاريابى و تبليغات باز كنند. عوامل بسيارى در موفقيت اين پيام دخالت دارند كه شايد بتوان گفت محتوا و تركيب نگارش پيام مهم‌ترين آنهاست. كسب و كارهاى كوچک و بزرگ متعددى هستند كه اين ايميل‌ها سنگ بناى پروژه و طرح بازاريابى آنها را مى ‌سازند. در واقع مى ‌توان اين طور گفت كه اين نامه‌هاى الكترونيكى، آگهى ‌هاى تبليغاتى شركت هستند كه مى ‌توانند خوانندگان آن‌ها را به خريدار تبديل كنند يا اين كه طورى ظاهر شوند كه صاحب ايميل بدون باز كردن، آنها را پاک كند.

در کشور ما هنوز این نوع تبلیغات اشاعه زیادی پیدا نکرده است و این فرصت مناسبی است برای کسانی که تمایل ورود به این عرصه را دارند.... 



درباره : عمومى , بازاريابى ,
برچسب ها : بازاريابي و تبليغات , فروش محصولات با ايميل , فروش آسان با ايميل , ارسال ايميل تبليغي , صادق مختاری , صادق مختاری شرفی , sad69h , sadegh mokhtari , sadegh mokhtari Sharafi , social media , مشاور رسانه ای ,
بازدید : 1579
تاریخ : 10 / 01 / 1392 زمان : 13:10 | نویسنده : صادق مختاری | لينك ثابت


صفحات سايت

تعداد صفحات : 5

لینک دوستان

تمامی حقوق مطالب، تصاویر و طرح قالب برای خدمات ویژه شبکه ها و رسانه های اجتماعی - مشاوره | تبلیغات | برندسازی محفوظ است، نقل و استفاده از آنها در سایت ها و نشریات تنها با ذکر منبع مجاز میباشد.
Powered By rozblog and Hosted By Rozblog.com