راه های افزایش فروش
افزايش بازديد کننده و هدايت ترافيک به سمت سايت، عامل اصلى افزايش فروش بوده که اين امر ميتواند به وسيله ابزارهاى زيادى که براى توسعه وب سايت وجود دارند مديريت شود. ولى بعد از ورود بازديد کننده، وب سايت شما، تنها ابزار براى ترغیب بازديدکننده به خريد کالاى شماست. به عبارت ديگر، وب سايت شما تنها مجرى فروش (فروشنده) در وب مى باشد و بايد وظيفه يک فروشنده با تجربه و چرب زبان را ايفا نمايد….
درباره : مديريت فروش ,
برچسب ها : روش هاي افزايش فروش , افزايش فروش , افزايش ميزان فروش ,
بازدید : 1705