هفت اصل موفقیت

هفت اصل موفقیت

 

نوشتاری که می خوانید بیشتر براساس تجربه فردی است تا تنها تئوری، پس ممکن است چیزی که برای نويسنده کاربرد داشته و در درجه اهمیت بالا قرار گرفته است، برای ديگران در درجه های پایین تر یا بالاتر قرار گیرد. ولی در اصولی بودن و اهمیت آن تقریبا همه توافق داریم.

 

 

خلاقیت: نمی دانم چرا انسان ها بیشتر دوست دارند که موارد مهمی که در زندگی شان با آن رو به رو هستند به تعداد گفته شود. به طور مثال گفته می شود فلان چیز، هفتاد خاصیت دارد که کشف شده است و هفتاد خاصیت آن هم هنوز کشف نشده است! در حالی که خواصی را که کشف نشده اند چگونه می توان برشمرد؟

 

به هر حال از آن جایی که عدد هفت و مضارب آن از تقدس هم برخوردار هستند، من هم به نوعی تشویق شده ام که عوامل موفقیت را هفت قسمت کنم. اما بر این باورم که «اصول» درست و کارآمد زندگی، برخلاف اهمیت و ارزش آنها که بسیار زیاد و بالاست، تعدادشان بسیار کم است و انگشت شمار.



درباره : موفقيت و کسب درآمد ,
برچسب ها : هفت اصل موفقيت , اصول موفقيت , هفت راز موفقيت , نكات كليدى براى موفقيت و پيروزى , كليد موفقيت ,
بازدید : 1420
تاریخ : 19 / 01 / 1393 زمان : 19:22 | نویسنده : صادق مختاری | لينك ثابت

5 راز موفقيت ، در همكاري در فروش و كسب درآمد

5راز موفقیت ، در همکارى در فروش و كسب درآمد

 

همکاری در فروش یکی از پرطرفدارترین کسب و کار های اینترنتی به شمار می رود. دلیل اصلی این  مهم را هم باید در سوددهی بالا و شروع بی دردسر همکاری در فروش جست، شروعی بدون نیاز به سرمایه اولیه و همچنین بدون نیاز به دانش فنی خاص. در این مقاله با ۵ راز موفقیت در همکاری در فروش آشنا خواهیم شد.

(برای کسب درآمد باید اين قوانين را بشناسید)



درباره : موفقيت و کسب درآمد ,
برچسب ها : اصول موفقيت در كسب و كار , عوامل مهم موفقيت در همكاري در فروش , چگونه در كار خود موفق باشيم , فروشگاه هاي اينترنتي , فروشندگان اينترنتي , رازهاي موفقيت در فروش اينترنتي ,
بازدید : 2245
تاریخ : 27 / 06 / 1392 زمان : 18:35 | نویسنده : صادق مختاری | لينك ثابت

ترفندهاي نوشتن تبليغ براي بازاريابي ايميلي

ترفندهاى نوشتن تبليغ براى بازاريابى ايميلى

در این مقاله می‌خواهم در مورد نوشتن متن‌های حرفه ای  برای ایمیل بپردازم که چکیده تجربیات من در این زمینه می‌باشد. به این نکته توجه کنید که کیفیت ایمیل ارسالی بسیار مهم است ولی برای نوشتن متن  تبلیغاتی جذاب برای ایمیل خود ابتدا باید یک هنرمند باشید.بازاریابی ایمیلی یکی از ابزار های افزایش فروش است. توسط تکنیک‌های بازاریابی  ایمیلی می‌توانید مخاطبین سایت را به سایت برگردانید. و فروش مجدد ایجاد کنید.البته این طور نیست که اگر سیستم بازاریابی ایمیلی حرفه ای و متن تبلیغاتی حرفه ای داشته باشیم، حتماً فروش سایت ما افزایش پیدا می‌کند. سایت باید تمامی شرایط لازم برای فروش را داشته باشد در غیر این صورت فروش خوبی نخواهید داشت، که در مقالات آینده به آن موارد می‌پردازم.
اما نکات مهم برای نوشتن متن تبلیغاتی حرفه ای برای ایمیل‌های ارسالی از سوی سایت به کاربران را در زیر برای شما نوشته‌ام.
در این مقاله فرض می‌کنم که شما سیستم بازاریابی ایمیلی را به صورت کامل در سایت خودتان پیاده سازی کرده‌اید. اگر این کار را نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنم پس از خواندن این مقاله کتاب رایگان بازاریابی ایمیلی را که به صورت رایگان در سایت مدير سايت قرار دارد را دانلود کنید و سپس برای ارسال ایمیل‌های خود از تکنیک‌های زیر استفاده نماید:



درباره : بازاريابى ,
برچسب ها : متن هاي حرفه اي براي ايميل , نوشتن متن تبليغاتي جذاب براي ايميل , تكنيكهاي بازاريابي ايميلي ,
بازدید : 1332
تاریخ : 27 / 06 / 1392 زمان : 18:8 | نویسنده : صادق مختاری | لينك ثابت

ملزومات يك كسب و كار اينترنتي موفق و پر درآمد

ملزومات  یک کسب و کار اینترنتی موفق و پر درآمد

 

مواردی  مهم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

 

مهم ترین کار قبل از راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی چیست؟

 

کسب و کار اینترنتی مانند هر کار دیگری دانش، تعاریف، مفاهیم و مهارت های خود را دارد. بدیهی  است کسی که می‌خواهد کسب و کار اینتنرتی راه بیاندازد باید ابتدا درباره آن خوب آگاهی یابد. بداند کسب و کار اینترنتی یعنی چه؟ چه جور کاری است؟ چه مزایایی دارد؟ چه معایبی دارد؟ چه خطراتی دارد؟ به جای کسب و کار اینترنتی از چه روش های دیگر می توان پول درآورد؟ چه عواملی باعث موفقیت این نوع کاسبی است؟ و … تا بتواند تصمیمی درست بگیرد.

 

اگر ما کاری را نشناسیم و نا آگاهانه وارد آن شویم زود از آن خسته شده یا حتی ممکن است دچار خساراتی گردیم.

 

بسیاری از دوستانی که سراغ کسب و کارهای اینترنتی می‌آیند به دنبال راه‌های سریع و یک شبه پولدار شدن هستند. در صورتی که می دانیم این یک باور اشتباه است.

 

اگر آنها هم این را بدانند یا در این راه نمی آیند یا اگر آمدند با تصور درست می‌آیند.

 

بنابراین  اولین مرحله برای شروع کارآفرینی اینترنتی، آشنایی و یادگیری مفاهیم کسب و کارهای اینترنتی است. به همین دلیل بسیاری از مطالب مستربازاریاب  درباره معرفى و چگونگى انجام کسب و کارهای اینترنتی است.

 

این مطالب برای ایجاد شناخت و بینش درست در علاقمندان به کارآفرینی اینترنتی نوشته شده است. متاسفانه برخی افراد را می بینم که توجه‌ای به این مطلب نمی‌کنند. آنها خیلی مشتاق هستند که هر چه زودتر وارد کارهای اجرا شوند و این خطرناک است. اغلب آنها متوجه اشتباه خود می‌شوند، ولی این تجربه برایشان هزینه خواهد داشت!

 

 

 

آنچه برای شروع کسب و کار اینترنتی مهم است، تصمیم ورود به چنین کاری است. تصمیمی که هر فرد باید بگیرد. تصمیمی جدی و آگاهانه. و این شدنی نیست مگر با کسب اطلاعات درست.

 

پس مهم ترین کار قبل از راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی شناخت و آگاهی برای یک تصمیم قاطع است. تصمیم گیری برای کسب درآمد از طریق  اینترنت شاید به نظر ساده بیاید، اما نکته اینجاست که برای تصمیم گیری می‌بایست اطلاعات لازم را داشت. وقتی برای سئوالاتی که در ابتدا مطرح شد جواب‌های قانع کننده و منطقی یافتید، آنگاه زمان تصمیم گیری برای ورود یا عدم ورود به کارآفرینی اینترنتی است.

براى آشنايی ببیشتر با نحوه كار و آغاز يك كسب و كار اينترنى موفق روى بنر زیر كليك كنيد و با بزرگترین و معتبر ترین شرکت همكارى در فروش آشنا شوید.

سیستم همکاری در فروش سبزگستر



درباره : موفقيت و کسب درآمد ,
برچسب ها : كارآفريني اينترنتي , كسب و كار اينترنتي , كسب درآمد از اينترنت , كار اينترنتي موفق ,
بازدید : 1830
تاریخ : 28 / 03 / 1392 زمان : 17:44 | نویسنده : صادق مختاری | لينك ثابت

14 قانون براي موفقيت

14 قانون براى موفقيت

 

چگونه براى ديگران الگو باشيم

1.خودتان باشید. اگر سعی کنید یک نفر دیگر باشید، فقط خودتان را تلف کرده‌اید. خود درونیتان را در آغوش بکشید و بدانید که هیچکس ایده‌ها، توانایی‌ها و زیبایی شما را ندارد. همانی باشید که از خودتان می‌شناسید(بهترین مدل خودتان). و از اینها گذشته، با خودتان صادق باشید.

از همین امروز شروع کنید...



درباره : موفقيت و کسب درآمد ,
برچسب ها : خصوصیات افراد موفق , قوانين موفقيت , انسان موفق , خصوصيات افراد موفق ,
بازدید : 1966
تاریخ : 28 / 03 / 1392 زمان : 8:3 | نویسنده : صادق مختاری | لينك ثابت

راه هاي آرام كردن مشتري ناراضي

راه هاى آرام کردن مشترى ناراضى

 

مواجه شدن و برخورد با يك مشترى ناراضى و عصبانى، كابوسى است كه تمامى صاحبان كسب و كارها آن را تجربه مى كنند. زمانى كه اشتباه يا مشكلى در ارايه ى خدمات يا محصولى رخ دهد، مشتريان شكايت هاى خود را آغاز مى كنند. سپس خشم آن ها اوج گرفته و تبديل به فرياد مى شود.

 

اگرچه لازم است كه تمامى افرادى كه در كسب و كارهاى كوچك هستند، به اين گونه خشم و نارضايتى از سوى مشتريان خود پايان داده و به آنها براى برطرف كردن مشكلات موجود اطمينان خاطر دهند، اما يافتن نقطه ى پايان اين گونه نارضايتى ها كار ساده اى نيست.

 

در ادامه به بيان هفت روش و گفتار گوناگون براى پاسخ گويى به ناخوشايندترين موقعيت ها مى پردازيم:



درباره : مديريت فروش ,
برچسب ها : راه هاي آرام كردن مشتري ناراضي , اصول جلب رضايت مشتري , مشتري ناراضي ,
بازدید : 1557
تاریخ : 26 / 03 / 1392 زمان : 6:33 | نویسنده : صادق مختاری | لينك ثابت


صفحات سايت

تعداد صفحات : 5

لینک دوستان

تمامی حقوق مطالب، تصاویر و طرح قالب برای خدمات ویژه شبکه ها و رسانه های اجتماعی - مشاوره | تبلیغات | برندسازی محفوظ است، نقل و استفاده از آنها در سایت ها و نشریات تنها با ذکر منبع مجاز میباشد.
Powered By rozblog and Hosted By Rozblog.com