close
تبلیغات در اینترنت
مديريت فروش

آموزش و مشاوره بازاريابى|فروش موفق|کسب درآمد

مديريت فروش

banner
در مورد سايت




جستجوگر پیشرفته



🚫هرگز با مشتری بحث نکنید.🚫 🌟 یک فروشنده حرفه ای اگر حق با او هم باشد هرگزحق ندارد با مشتری بحث کند.زیرا شاید به ظاهر فروشنده پیروز شود ولی در کل باخته است. مشتری ای که در بحث باخته دیگر برای خرید نمی آید و فروشنده فرصت فروش برای مشتری در ماه و سال را ازدست می دهد. 💫 به طور مثال: 🔴مشتری می گوید آقا این محصول شما خیابان پایینی نصف قیمت می دهد قیمت شما گران هست. 🔵فروشنده در جواب با وجود اینکه می داند مشتری دروغ می گوید و قیمت این کالا بالاتر هست به جای اینکه عصبی شود و با مشتری بحث کند و بگوید نه شما ده تا بیارید من همین الان از شما می خرم . باید خونسردی خود را حفظ کند و بگوید همین طوره ولی شما تا حالا چند بار جنس ارزون با کیفیت خریدید؟ این کالا اگر یک مقداری گران تر از اون کالا هست ولی با کیفیت تر و مثلا دوسال برای شما عمر می کند و..... اینجوری مشتری را تخریب نکردید، با او بحث نکردید و به او فروختید و باز هم بر می گردد.

:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 140
:: ارسال شده در: عمومى , مديريت فروش ,

نویسنده
نویسنده : mrbazaryab
تاریخ : [پنجشنبه 13 مهر 1396 ] [ 1:12]
تاریخ

راه هاى آرام کردن مشترى ناراضى

 

مواجه شدن و برخورد با يك مشترى ناراضى و عصبانى، كابوسى است كه تمامى صاحبان كسب و كارها آن را تجربه مى كنند. زمانى كه اشتباه يا مشكلى در ارايه ى خدمات يا محصولى رخ دهد، مشتريان شكايت هاى خود را آغاز مى كنند. سپس خشم آن ها اوج گرفته و تبديل به فرياد مى شود.

 

اگرچه لازم است كه تمامى افرادى كه در كسب و كارهاى كوچك هستند، به اين گونه خشم و نارضايتى از سوى مشتريان خود پايان داده و به آنها براى برطرف كردن مشكلات موجود اطمينان خاطر دهند، اما يافتن نقطه ى پايان اين گونه نارضايتى ها كار ساده اى نيست.

 

در ادامه به بيان هفت روش و گفتار گوناگون براى پاسخ گويى به ناخوشايندترين موقعيت ها مى پردازيم:


:: امتیاز: نتیجه : 1 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 1058
:: ارسال شده در: مديريت فروش ,

نویسنده
نویسنده : mrbazaryab
تاریخ : [یکشنبه 26 خرداد 1392 ] [ 6:33]
تاریخ

راه های افزایش فروش 

 

افزايش بازديد کننده و هدايت ترافيک به سمت سايت، عامل اصلى افزايش فروش بوده که اين امر ميتواند به وسيله ابزارهاى زيادى که براى توسعه وب سايت وجود دارند مديريت شود. ولى بعد از ورود بازديد کننده، وب سايت شما، تنها ابزار براى ترغیب بازديدکننده به خريد کالاى شماست. به عبارت ديگر، وب سايت شما تنها مجرى فروش (فروشنده) در وب مى باشد و بايد وظيفه يک فروشنده با تجربه و چرب زبان را ايفا نمايد….


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 1191
:: ارسال شده در: مديريت فروش ,

نویسنده
نویسنده : mrbazaryab
تاریخ : [یکشنبه 26 خرداد 1392 ] [ 6:2]
تاریخ

چهار روش افزایش فروش

 

اگر مى خواهيد فروشتان افزايش يابد ، بايد همواره بدنبال راه هايى جديد براى بازاريابى و فروش باشيد. بعضى از اين روشها در دراز مدت باعث افزايش فروش مى شوند.

 

اگر کسب و کارى را شروع کرده ايد و مشتريانى داريد ، بنابرين فروش شما قابل افزايش است. نکته مهم آن است که از روشهاى مناسب براى افزايش فروش استفاده کنيد. بعضى از اين روشها بلافاصله فروش را افزايش مى دهند. در ادامه به چهار روش اشاره مى کنيم که باعث افزايش سريع فروش مى شوند...

:: امتیاز: نتیجه : 5 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5

:: بازدید : 1240
:: ارسال شده در: مديريت فروش ,

نویسنده
نویسنده : mrbazaryab
تاریخ : [چهارشنبه 14 فروردين 1392 ] [ 5:23]
تاریخ

40 قانون فروش موفق

 

فروشندگى هم براى خود قوانينى دارد كه به شما توصيه ميكنم ، اگر در فروش محصولات خود با مشكل مواجه شده ايد ويا فكر ميكنيد كه مشتريان شما از نحوه خدمات رسانى و يا شيوه كار شما راضى نيستند،اين 40 قانون را در ادامه بخوانيد.رعايت اين قوانين باعث ايجاد تحول و هر چه بهتر شدن كسب و كار شما ميشود....


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 1417
:: ارسال شده در: مديريت فروش ,

نویسنده
نویسنده : mrbazaryab
تاریخ : [چهارشنبه 14 فروردين 1392 ] [ 5:13]
تاریخ
آخرین مطالب ارسالی
هرگز با مشتری بحث نکنید تاریخ : پنجشنبه 13 مهر 1396
روشهاي كسب در آمد از اينترنت تاریخ : سه شنبه 19 فروردین 1393
تفاوت افکار ثروتمندان و آدم های معمولی تاریخ : سه شنبه 19 فروردین 1393
هفت اصل موفقیت تاریخ : سه شنبه 19 فروردین 1393
5 راز موفقيت ، در همكاري در فروش و كسب درآمد تاریخ : چهارشنبه 27 شهریور 1392
ترفندهاي نوشتن تبليغ براي بازاريابي ايميلي تاریخ : چهارشنبه 27 شهریور 1392
ملزومات يك كسب و كار اينترنتي موفق و پر درآمد تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1392
14 قانون براي موفقيت تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1392
راه هاي آرام كردن مشتري ناراضي تاریخ : یکشنبه 26 خرداد 1392
راه هاي افزايش فروش تاریخ : یکشنبه 26 خرداد 1392
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
ارتباط با مدیر
user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 27
کل نظرات کل نظرات : 24
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 28

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 111
باردید دیروز باردید دیروز : 75
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 450
بازدید ماه بازدید ماه : 1,633
بازدید سال بازدید سال : 16,711
بازدید کلی بازدید کلی : 169,354

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.227.2.109
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir

تماس با ما
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید