🚫هرگز با مشتری بحث نکنید.🚫
🌟 یک فروشنده حرفه ای اگر حق با او هم باشد هرگزحق ندارد با مشتری بحث کند.زیرا شاید به ظاهر فروشنده پیروز شود ولی در کل باخته است. مشتری ای که در بحث باخته دیگر برای خرید نمی آید و فروشنده فرصت فروش برای مشتری در ماه و سال را ازدست می دهد.
💫 به طور مثال:
🔴مشتری می گوید آقا این محصول شما خیابان پایینی نصف قیمت می دهد قیمت شما گران هست.
🔵فروشنده در جواب با وجود اینکه می داند مشتری دروغ می گوید و قیمت این کالا بالاتر هست به جای اینکه عصبی شود و با مشتری بحث کند و بگوید نه شما ده تا بیارید من همین الان از شما می خرم . باید خونسردی خود را حفظ کند و بگوید همین طوره ولی شما تا حالا چند بار جنس ارزون با کیفیت خریدید؟ این کالا اگر یک مقداری گران تر از اون کالا هست ولی با کیفیت تر و مثلا دوسال برای شما عمر می کند و.....
اینجوری مشتری را تخریب نکردید، با او بحث نکردید و به او فروختید و باز هم بر می گردد.
:: امتیاز: |
00 |
نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر
مجموع امتیاز : 0 |
|
:: بازدید : 697
:: ارسال شده در:
عمومى ,
مديريت فروش ,
راه
هاى آرام کردن مشترى ناراضى
مواجه شدن و
برخورد با يك مشترى ناراضى و عصبانى، كابوسى است كه تمامى صاحبان كسب و كارها آن
را تجربه مى كنند. زمانى كه اشتباه يا مشكلى در ارايه ى خدمات يا محصولى رخ دهد،
مشتريان شكايت هاى خود را آغاز مى كنند. سپس خشم آن ها اوج گرفته و تبديل به فرياد
مى شود.
اگرچه لازم
است كه تمامى افرادى كه در كسب و كارهاى كوچك هستند، به اين گونه خشم و نارضايتى
از سوى مشتريان خود پايان داده و به آنها براى برطرف كردن مشكلات موجود اطمينان
خاطر دهند، اما يافتن نقطه ى پايان اين گونه نارضايتى ها كار ساده اى نيست.
در ادامه به بيان هفت روش و گفتار گوناگون براى پاسخ گويى
به ناخوشايندترين موقعيت ها مى پردازيم:
:: امتیاز: |
00 |
نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر
مجموع امتیاز : 0 |
|
:: بازدید : 1519
:: ارسال شده در:
مديريت فروش ,
راه
های افزایش فروش
افزايش
بازديد کننده و هدايت ترافيک به سمت سايت، عامل اصلى افزايش فروش بوده که اين امر ميتواند به وسيله
ابزارهاى زيادى که براى توسعه وب سايت وجود دارند مديريت شود. ولى بعد از ورود
بازديد کننده، وب سايت شما، تنها ابزار براى ترغیب بازديدکننده به خريد کالاى
شماست. به عبارت ديگر، وب سايت شما تنها مجرى فروش (فروشنده) در وب مى باشد و بايد
وظيفه يک فروشنده با تجربه و چرب زبان را ايفا نمايد….
:: امتیاز: |
00 |
نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر
مجموع امتیاز : 0 |
|
:: بازدید : 1666
:: ارسال شده در:
مديريت فروش ,
چهار روش افزایش فروش
اگر مى خواهيد فروشتان افزايش يابد ، بايد همواره بدنبال راه هايى جديد براى بازاريابى و فروش باشيد. بعضى از اين روشها در دراز مدت باعث افزايش فروش مى شوند.
اگر کسب و کارى را شروع کرده ايد و مشتريانى داريد ، بنابرين فروش شما قابل افزايش است. نکته مهم آن است که از روشهاى مناسب براى افزايش فروش استفاده کنيد. بعضى از اين روشها بلافاصله فروش را افزايش مى دهند. در ادامه به چهار روش اشاره مى کنيم که باعث افزايش سريع فروش مى شوند...
:: امتیاز: |
00 |
نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر
مجموع امتیاز : 0 |
|
:: بازدید : 1819
:: ارسال شده در:
مديريت فروش ,
40 قانون فروش موفق
فروشندگى هم براى خود قوانينى دارد كه به شما توصيه ميكنم ، اگر در فروش محصولات خود با مشكل مواجه شده ايد ويا فكر ميكنيد كه مشتريان شما از نحوه خدمات رسانى و يا شيوه كار شما راضى نيستند،اين 40 قانون را در ادامه بخوانيد.رعايت اين قوانين باعث ايجاد تحول و هر چه بهتر شدن كسب و كار شما ميشود....
:: امتیاز: |
00 |
نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر
مجموع امتیاز : 0 |
|
:: بازدید : 2078
:: ارسال شده در:
مديريت فروش ,
●
سرویسها و خدمات تلگرام تاریخ :
جمعه 16 آبان 1399
●
پنل ویژه شبکه های اجتماعی تاریخ :
جمعه 16 آبان 1399
●
هرگز با مشتری بحث نکنید تاریخ :
پنجشنبه 13 مهر 1396
●
روشهای كسب در آمد از اينترنت تاریخ :
سه شنبه 19 فروردین 1393
●
تفاوت افکار ثروتمندان و آدم های معمولی تاریخ :
سه شنبه 19 فروردین 1393
●
هفت اصل موفقیت تاریخ :
سه شنبه 19 فروردین 1393
●
5 راز موفقيت ، در همكاري در فروش و كسب درآمد تاریخ :
چهارشنبه 27 شهریور 1392
●
ترفندهاي نوشتن تبليغ براي بازاريابي ايميلي تاریخ :
چهارشنبه 27 شهریور 1392
●
ملزومات يك كسب و كار اينترنتي موفق و پر درآمد تاریخ :
سه شنبه 28 خرداد 1392
●
14 قانون براي موفقيت تاریخ :
سه شنبه 28 خرداد 1392